Shop Mobile More Submit  Join Login
Homicidal Jean by TDKev Homicidal Jean by TDKev
I Love the William Castle film "Homicidal" and particularly itís rare actress, Jean Arless who so perfectly portrayed a Psycho killing Drag king.
Add a Comment:
 
:iconshaibam:
shaibam Featured By Owner Nov 19, 2013  Hobbyist Artist
kickass

Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 22, 2013   Traditional Artist
Cheers!
Reply
:iconwhatgoesaround:
whatgoesaround Featured By Owner Dec 20, 2010
Great work!
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Dec 20, 2010   Traditional Artist
My God, thanks for noticing that one. I thought it was one of my forgotten ones. Cheers very much!
Reply
:iconarenafighter:
arenafighter Featured By Owner Nov 17, 2010
Awesome & Dangerous!
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 18, 2010   Traditional Artist
Glad you like that one. Cheers!
Reply
:iconarenafighter:
arenafighter Featured By Owner Nov 18, 2010
You did a Great Job! she looked like Marilyn Gone Nuts!
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 18, 2010   Traditional Artist
Hahahaha! Wot a great thought.
Reply
:iconarenafighter:
arenafighter Featured By Owner Nov 18, 2010
That's What i first thought when i saw her! Any plans to do Marilyn in Latex,or Someone Like Marilyn?
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 18, 2010   Traditional Artist
Not right this moment, but I do go off in many directions.
Reply
:iconarenafighter:
arenafighter Featured By Owner Nov 18, 2010
Good to Hear!
Reply
:iconwlasto:
wlasto Featured By Owner Nov 3, 2010
Very nice woman
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 4, 2010   Traditional Artist
Thanks indeed!
Reply
:iconreilune:
Reilune Featured By Owner Oct 31, 2010  Professional General Artist
Love this one! She looks like my kinda gal ;)
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 2, 2010   Traditional Artist
Glad you think so. Thankee indeedy.
Reply
:iconreilune:
Reilune Featured By Owner Nov 2, 2010  Professional General Artist
^.^
Reply
:iconcranehardcore:
craneHARDCORE Featured By Owner Oct 30, 2010   General Artist
Wow, amazing work! I love that psychotic look on her face; it's perfect!
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 2, 2010   Traditional Artist
So pleased you do. Cheers me matey!
Reply
:iconcranehardcore:
craneHARDCORE Featured By Owner Nov 2, 2010   General Artist
:D
Reply
:iconyuliyan:
Yuliyan Featured By Owner Oct 30, 2010
You woke up my curiosity about this film!
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Oct 30, 2010   Traditional Artist
It's fantastic! I've only seen it on the tele once, back in the 80s but managed to tape it on VHS. If there's a DVD I'm definately buying it.
I will do a better picture of her when I get the time.
Reply
:iconyuliyan:
Yuliyan Featured By Owner Oct 30, 2010
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Oct 30, 2010   Traditional Artist
Fucking A! I'm getting it...Cheers!
Reply
:iconyuliyan:
Yuliyan Featured By Owner Oct 30, 2010
sorry, you do not understand
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Nov 2, 2010   Traditional Artist
Don't think I do.
Reply
:iconfinex666:
finex666 Featured By Owner Oct 29, 2010  Hobbyist Artist
that is some nice coloring ^_
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Oct 30, 2010   Traditional Artist
Thanks. I'll have to do a better picture of her tho. This one's a bit sketchy, but I was in a hurry.
Excuses, excuses!
Reply
:iconfinex666:
finex666 Featured By Owner Oct 30, 2010  Hobbyist Artist
^_ still good
Reply
:iconarsenedaubrecq:
arsenedaubrecq Featured By Owner Oct 29, 2010  Hobbyist Digital Artist
Gorgeous work, my friend! You always draw the most beautiful female legs I've seen! Makes me want to buy a pair! ;)
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Oct 30, 2010   Traditional Artist
Hahaha! Get yourself a nice pair of tights....I have!
I'm sure the Mrs wouldn't mind?
Reply
:iconarsenedaubrecq:
arsenedaubrecq Featured By Owner Oct 30, 2010  Hobbyist Digital Artist
Hmmm... I'm not that positive about it ;)
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Oct 30, 2010   Traditional Artist
Well, you know best!
Reply
:icontitol87:
titol87 Featured By Owner Oct 29, 2010  Hobbyist Traditional Artist
wow, good job :)
Reply
:icontdkev:
TDKev Featured By Owner Oct 29, 2010   Traditional Artist
Cheers indeed!
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Photo
Download JPG 876 × 1250




Details

Submitted on
October 29, 2010
Image Size
200 KB
Resolution
876×1250
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,057
Favourites
39 (who?)
Comments
34
Downloads
257
×